»

duminică, 26 aprilie 2009

For you, my love

Finalitate...de ce mereu, orice face omul trebuie sa aiba o finalitate? Numai animalele fac lucrul asta... Adica pana la urma de ce nu putem face un lucru doar pentru a'l face? Ai putea spune acum: bine, daca ne f**em, o facem doar ca sa o facem. Ok, dar pana la urma si asta are o finalitate...placerea de a te simti in interiorul unei femei..placerea de a simti ceva exterior tie care cateva secunde devine parte din tine. Un schimb perfid de lichide. Un furt nesimtit de energie.

De ce trebuie mereu sa existe un motiv? Cer finalitatea, dar nu ii inteleg rostul. Atitudine pur animalica a fiintei umane. Atitudine de care nu ma pot detasa, oricat as incerca. Imi dau seama ca sunt prinsa de tine. Totul se reduce la ceea ce pot face eu pentru tine...astfel incat sa imi fie mie bine, tot din punctul tau de vedere.

Cel mai probabil, cat de curand, am sa ma retrag, salutand respectuos cu o reverenta, atingand pamantul cu nasul si am sa iti urez numai bine in viata si fericire si sa iti dea dumnezo sanatatea mea mintala.

Pana atunci, am sa fiu incontinuare fiinta sociabila si bine crescuta, pe care te poti baza si pe umarul careia poti sa plangi cand ai nevoie...ca vorba aia are forma de galeata fara fund.

0 comentarii: