»

sâmbătă, 4 aprilie 2009

Coffee <3

A 4 a cafea pe ziua de azi. O beau in speranta ca poate voi uita totul, ca poate odata cu parfumul ei va disparea si amintirea zilelor trecute. Inghit tigara dupa tigara si'mi fumez lacrimile doar ca sa trec peste.

A fost inca o seara apatica in club...identica cu cea care tocmai se pregateste sa inceapa si cu nimic diferita de cele trecute. Discutii monotone conturate de zambete pe buze.

"- Bei cafea la ora asta??
- Here's your sign...
- Ia o bere...e mai ok!
- Am baut deja 5 si nici nu m'a luat ameteala...mai bag o cafea si dau in supradoza de cofeina...that should do the trick...
- Esti nebuna...
- Parerile personale fara un fundament stiintific omologat nu se iau in considerare!"

Dar da...ma voi duce iar...cu aceasi oameni ...in aceleasi locuri...sa vad aceleasi zambete...sa port aceleasi discutii. Si da, reveriile ma vor pocni din nou cu aceeasi gratie, aducand in fata inutilitatea cafelei; dar fara ele as fi "cam" singura. :(

4 comentarii:

M-Junkie spunea...

Aici am o dilema....cam asa se intampla cand citesti blogurile unor oameni pe care nu-i cunosti....cam aia e ideea cu blogurile, nu? aaaa.....sincer habar n-am dar....parfumul ei? a little puzzled here dar trece cu cateva beri negre. nu multe, 2-3 de gust.

coffebar spunea...

parfumul cafelei...pe mine ma face sa uit anumite'sh oarescare chestii...:)

M-Junkie spunea...

acu pricep, nici nu era greu de altfel. sorry, mintea imi umbla aiurea pe campii. mi se spune asta des si am inceput sa o cred.

coffebar spunea...

eh, nu'i bai...si eu patesc chestia asta...si din ce in ce mai des lately