»

marți, 14 aprilie 2009

***

Filosofic vorbind, m'am rupt iar in mii de bucati, tocmai cand reusisem sa ma adun. Ca urmare...tocmai mi'am demonstrat pentru a mia oara ca am incredere oarba in oameni. O lectie pe care nu am invatat'o pana acum... se pare ca. De data asta am trecut-o pe lista lucrurilor pe care trebuie sa le invat urgent.

Simt ca 'evoluez'. In ultima vreme mi se dezvolta,intr-un ritm atroce, instinctele criminale.Cred ca am ajuns la un refuz existential care ma impinge cu bunavointa catre origini. Mai exact, catre statutul de cucoana de neanderthal cu bata in mana care'si cere dreptul. Renunt la feminitate si la zambetul suav de domnita cu parul balai. Azi, de exemplu, m'am surprins numarand topoare...'un topor...doua topoare...trei topoare'...penibil.

Dar sa mai radem nitel...

2 comentarii:

M-Junkie spunea...

Haha....misto. Spune-mi, topoarele astea aveau capatani aferente sau erau in faza de ascutire? E bine sa ai incredere in oameni, e si mai bine ca respectivii sa-ti merite increderea si e perfect daca nu ti-o insala.

PS Ramai la armele de foc, sunt mai putin grotesti. Si cred ca spatiul de la stirile de la ora 5 e acelasi.

coffebar spunea...

mai coneteaza?:)