»

joi, 6 august 2009

Si catelu'...mama ce bunaciune..

Ok..got myself a new job. Sunt mai mult deca "busy bee". Pot sa ma iau lejer la intrecere cu furnicile din spatele blocului. Sunt convinsa ca de data asta chiar le bat pe toate.

So..cum spuneam "i'm busy!!" as in...super ocupata...poate sa moara pisica vecinului ca eu nu am cand sa ma duc la parastas si sa dau un soricel de pomana, pt ca sunt superrr busyyyy. aight? Bun, daca tot am clarificat cat de ocupata sunt si cat de multa treaba am, tin sa rog pe prea frumosii mei "friends"(va stiti voi) sa nu imi mai dati linkuri catre articole cel putin stupide.

you know...I'M BUSYYY??? DA???? i dont care ca "Cristopher Bagwell, 26 de ani, este acuzat de intrare prin efracţie într-o casă din Farmington în timp ce proprietarul era la lucru. Tânărul a fost surprins de o prietenă a locatarului în timp ce viola câinele din locuinţă, un ciobănesc australian."(sursa: realitatea.net). Pur si simplu NU IMI PASA! get it? ha ha....caine violat...ha ha...de un om...ha ha ...WTF?? sunteti mai nebuni ca astia de la realitate. Voi va da'ti seama in ce hal ati ajuns?

Marsh acasa catzelushi, ca poate va violeaza careva...

1 comentarii:

worsakeend spunea...

hai mai si animalul merita putina atentie :p