»

miercuri, 19 august 2009

Presents presents presents

Uneori mi se intampla sa ma re-indragostesc. Uneori asta s'a intamplat in dimineata asta, cand, dandu'ma cu placa pe net am redescoperit un "aruncator de gloante" cel putin simpatic. Da, e tot un pistol semiautomat, da e tot un desert eagle...asta e...whats there not to like about it? Si nu, nu mai e vorba de .50 cal ci de un .357.

E vorba de un pistolas semiautomat la aproape 2kg, cu o lungime de 270mm si o inaltime de 142mm. Nu e mare, poate fi usor tinut in mana si de o pitzi simpatica ca mine. Are 9 gloante surioare care pun mana de la mana spre a face un "damage" superb. .357 e construit pe aceeasi platforma ca .50 sau .44....deci nu e cu mult diferit de ele. Diferenta sta in calibru, de aici si dimensiunea armei in sine...numarul de gloante din cartus etc

I like way to much...asa ca oficial anunt pe toata lumea ca o sa'mi iau o platforma Mark XIX si am sa am 8 in 1 pistoale. Scopul? sa ma joc cu ele in curte:) sa imi fugaresc vecinii si sa...;)

PS: i dont give a shit about recoil...i tend to handle it just fine...atat timp cat nu e un M6....

Ca sa nu mai dati search pe google check below some img's.





27 comentarii:

M-Junkie spunea...

In mod sigur o sa evit sa te inervez. Sincer. Pot sa ti-o trimit pe colega mea blonda? De fapt, pe colegele mele blonde pentru target practice?

coffebar spunea...

dar cum sa nu dear puzzle;))

Anonim spunea...

http://www.glock.com/english/glock23.htm

coffebar spunea...

@anonim: f dragut si glock-ul. thx:)

Anonim spunea...

http://en.wikipedia.org/wiki/Walther_P99

nu la fel de dragut si eficient ca glock-ul dar mai accesibil si la fel de fiabil.

coffebar spunea...

yes! un alt semi-automat ce merita adaugat intr-o colectie:D

Anonim spunea...

Another one which is a 'must have' in your collection :

http://en.wikipedia.org/wiki/Smith_%26_Wesson_M%26P

ideal pt orice pisi simpatica :P

coffebar spunea...

;)) dragutel,intradevar. se pare ca va trebui sa imi schimb rafturile pentru sticlele de vin in rafturi securizate pt armament:P

Anonim spunea...

hmmm .. si ca sa nu arunci sticlele .. ma ofer eu sa le primesc pe cele de vin rosu sec/demisec

coffebar spunea...

...ok....dar sticlele de j.p.chenet si la chapelle hermitage raman la mine. kk?

Anonim spunea...

si mie ce-mi dai ?

coffebar spunea...

@anonim: intr'o incercare de a da un raspuns logic....restul de sticle?:)

Anonim spunea...

da .. logic .. dar .. "restul de sticle" = ..... ?

coffebar spunea...

uhm...busuioaca de bohotin...?:D niste murfatlar...

Anonim spunea...

busuioaca de bohotin e dulce .... murfatlarul daca e sec/demisec se aproba :)

Marius spunea...

...esti.. interesanta.

coffebar spunea...

da...intradevar...ar merita sa se faca un studiu asupra mea:D

Marius spunea...

N-as merge chiar pana acolo,... dar ,well, daca insisti... m-as oferi..cred.

coffebar spunea...

@marius: m'as simti flatata...daca ne'am cunoaste...but since we dont, nu te baga ;)

Marius spunea...

:) am inteles.
mi-s simpatice posturile tale.. nu stiu cum am ajuns pe blogul tau, din intamplare. Nu cred ca o sa mai revin, ca nu sunt genul care citeste bloguri. Oricum, am zambit un pic cand citeam, deci pentru mine a meritat. dar cum ziceai, nu ne cunoastem :)
... shine on .......

Anonim spunea...

ma ofer si eu

coffebar spunea...

sa faci studiu?:O ...omg...ma simt la fel de flatata ca un hamster alb cu ochii mici si rosii.

Anonim spunea...

dap .. studiu .. nu experimente .. :P

http://en.wikipedia.org/wiki/Mateba_Autorevolver

what do you think about revolvers (quite useful when you want to kill someone .. te scapa de grija de a cauta tubul glontului.

coffebar spunea...

astept sa mi'l aduci cadou de craciun:D thx

Anonim spunea...

Mateba-ul ? consider it done !

coffebar spunea...

cool!! when?:D

Anonim spunea...

cand ajunge comanda .. si pregatesti o cina romantica .. (in speranta ca ma aresteaza la vama cand ma duc sa le ridic .. )